Chì prublemi scontrimu quandu usemu Zippers in resina?

Cum'è u materiale ausiliariu più impurtante è cumuni, zipper hà sempre ghjucatu un rolu assai impurtante in u campu di materiali ausiliari.Ancu s'ellu pare ordinariu, hè essenziale.U zipper di vestiti hè una di e categurie di applicazioni di zipper.Chì prublemi avemu scontru quandu usuZipper in resina di culore?

Zipper in resina

1. Chì prublemi deve esse attentu à quandu usuZipper in plastica di resina?

(1) Quandu tira u slider, a forza ùn deve esse troppu grande;

(2) Quandu si usa a manica è u socket, hè cunsigliatu per inserisce a manica in u fondu di a cavità di u socket, è poi tira u slider;

(3) Per u zipper nantu à u pacchettu, quandu ci sò troppu cose, se u zipper hè tiratu, u zipper serà sottumessu à troppu forza è i denti seranu siparati da a cintura.Duvete avvicinassi i denti di u zipper left and right di u zipper per permette un passaghju faciule di u capu di zipper, è poi chjude lentamente u zipper.

2. Quandu apre è chjude u zipper, qualchì volta u capu di zipper di resina morde u cinturione o tela, è u slider ùn pò micca esse tiratu.allora chì deve fà avà?

In questu casu, si tira forte nantu à u slider, muzzicarà più è più profonda.Invertite u slider da una banda è rilassate a tela da l'altru.Quandu si muzzica cumplettamente, ùn tira micca u slider forte, tirà torna lentamente.

3. Cumu trattà cù u fenomenu clogging diZipper in resina trasparente?

Se u zipper hè intasatu, u zipper deve esse tiratu in daretu à una certa distanza è poi tiratu avanti.Ùn tirate micca duramente, altrimenti i denti di zipper cascanu in un angulu.

4. Quandu si usa u zipper di resina, l'apertura è a chjusa ùn hè micca liscia, chì deve fà?

Se tira u slider troppu forte, i sprockets s'impegnanu.À questu puntu, applicà cera di paraffina o spray lubrificante à a superficia è à l'internu di i sprockets, è poi move u slider uni pochi volte finu à chì u slip hè soltu.

5. Chì deve esse attentu à quandu aduprate vestiti di zipper di resina?

Quandu lavà a ropa, hè cunsigliatu di chjude u zipper.Questu hè u megliu statu di u zipper quandu lavate.Questu ùn solu prolonga a vita di a zipper, ma ancu riduce l'usura di i muri interni di a lavatrice.

6. Chì duverebbe fà si uZipper speciale in resina di denticapu di u zipper resina cunfittura u tela, cusì chì u piattu zipper hè ruttu o u zipper ùn pò esse chjusu?

Aduprate una manu per separà a tela appiccicosa è tirala in daretu.Cù l'altra manu, tira u zipper tira in avanti.Ùn aduprate micca troppu forza per impedisce chì a zipper si rompe, poi restituite a zipper à a so cundizione originale.Inoltre, durante a cucitura, assicuratevi di u spaziu di a cinta di zipper in modu chì u tiratore di zipper pò esse usatu bè.

7. Chì prublemi deve esse attentu à i zippers di resina utilizati in i prudutti di pelle o di lana?

Zippers di alea di cobre sò usati per i prudutti di coghju o di lana, è deve esse trattatu cù anti-ruggini prima di cumminà cù prudutti di coghju o lana.

8. Se mette zippers scuri è vestiti di culore chjaru inseme, hè faciule fà u prublema di stampa di trasferimentu di culore, cumu per risolve?

Quandu u zipper scuru è u materiale principale di culore chjaru sò sigillati è almacenati in u stessu saccu di polietilene, u zipper è u materiale principale deve esse separati da carta per evità sta situazione.

U sopra hè una breve introduzione à i prublemi più cumuni diZipper in resina bidirezionalespergu à aiutà tutti!


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2022
Chat in ligna WhatsApp!