Cosa hè a cinta di poliester doppia strata

I nastri di poliester di doppia strata sò più grossi cà i nastri di poliester ordinariu, è anu più vantaghji in u numeru di filati, a densità è u pesu.Sò spessu usati in tessuti di vestiti, decorazioni architettoniche di l'internu è altri prudutti industriali.Havi una larga gamma di usi, è assai persone cunnosci pocu di e caratteristiche è l'usi diVendita ingrossu di nastri di raso.Vi daraghju una introduzione dettagliata quì sottu!

Satin Ribbon-006-13

Caratteristiche di a cinta di poliester doppia strata:

1. A cinta di poliester doppia strata hà una migliore resistenza à a corrosione è a resistenza à a corrosione, è hà e caratteristiche di un bonu drenaje di l'umidità è una pulizia faciule.Comparatu cù u tela di cuttuni, ancu s'è a so permeabilità di l'aire ùn hè micca bonu cum'è u cuttuni, hà un prezzu più bassu.

2. Polyester webbing hà assai bona resistenza à u calore, assorbimentu umidità, alta elasticità, è alta elasticità.Parechji pruduttori di nastri di poliester dicenu chì a so elasticità hà parechje similitudini cù a lana, cum'è: quandu allungatu da 5% -6% Quandu s'utilice, pò esse ricuperatu quasi cumplettamente, è a so resistenza à l'arruga hè megliu cà a maiò parte di l'altri fibri, chì ponu assicurà chì u tela hà una bona stabilità dimensionale.

3.Nastro in grosgrain stampatu in poliesterepò esse divisu in diversi metudi di pruduzzione secondu usi differenti.Per esempiu, sicondu i bisogni spiciali di l'utilizatori, i prudutti cù diverse funzioni cum'è i flame retardant, waterproof, oil resistance, and antistatic pò esse pruduciutu.Per esempiu, quandu si tratta di vestiti speciali, a finitura impermeabile è resistente à l'oliu di nastri di poliester ignifughi pò migliurà a funziunalità di vestiti ignifughi, è l'usu di poliester ignifughi è tecnulugia di intrecciamentu di fibre conduttive pò pruduce un antistatic flame-retardant. tissus Tessuti flame-retardant high-performance pò esse pruduciutu da mischjà fibri flame-retardant cu fibre high-performance.A mischja di fibri retardanti di fiamma cù cuttuni, viscosa è altre fibri pò migliurà a cunsulazione di vestiti protettivi è riduce i brusgii secundari.

Nastro di grosgrain 3

Applicazione di nastri di poliester doppia strata:

Nastro in grosgrain stampatu in poliesterepò ièssiri usatu in tessili, custruzzioni di decoru interni, dicurazioni interni di veiculi, etc., è pò esse usatu in u campu di a ropa protettiva apprufittannu di i so vantaghji di rendiment.Roba di prutezzione di fiamma.

Per mezu di a spiegazione sopra, crede chì ognunu hà una cunniscenza generale di ciò chì hè una cinta di poliester doppia strata è ciò chì e so caratteristiche è usi sò.Per più campi di applicazione, chjamate SWELL Textile per dumande dettagliate!


Tempu di Postu: 28-Nov-2022
Chat in ligna WhatsApp!