Chì sò e precauzioni per i buttoni di cucitura?

Per dà un ghjocu cumpletu à e funzioni pratiche o decorative diPulsante Alloy, hè necessariu di determinà un metudu di ubligatoriu raghjone secondu e diverse caratteristiche di i diversi buttoni è e caratteristiche di u tissutu attuale.U tissu à u buttone di ubligatoriu deve avè una solidità è un grossu suffirenziu per evità danni à u tissu o u buttone caduta.I prublemi causati da u grossu di u tela è e so suluzioni sò i seguenti.

I buttoni sò veramente assai belli, cù bordi arrotondati, culori chjara è brillanti, è senza decolorazione.Buttuni robusti, superficia liscia, impermeabili è durable, ponu esse fissati cù cola, cinta, filu, cinta, etc.

1. A tela hè troppu fina

Per certi vistimenti, cum'è a maglia è a seta, per via di a tela più fina stessa è a forza più bassa di u tela, dopu à usnap buttonisò ligati, u tessulu hè prubabile di esse dannatu perchè a forza di pulling di i buttoni supera a forza di tensione chì u tela pò purtà.

Soluzione:
Sceglite un pruduttu cù una forza di separazione più chjuca
Aghjunghjite l'interlining adesivu, a guarnizione plastica, etc. trà i strati di tela à u ligame per aumentà u spessore è a forza di i strati di tela.

Jeans Button-002 (3)

2. U tela hè troppu grossu

Ogni buttone hà u so propiu intervallu di spessore di tissutu di rilegatura adattatu.Sè u tissu hè troppu grossu, si pò causari danni tissutu duvuta a troppu prissioni ubligatoriu, oBottone di perla plasticadanni è deformazioni.Inoltre, per i tessuti chì sò super grossi è chì anu troppu strati plegati à a rilegatura, hè difficiule di penetrà in u tela solu da a forza esterna durante a rilegatura, è e fibbie ponu abbandunà per via di un ligame debule.

Soluzione:
In u disignu di vestiti, riduce u gruixu riducendu u numeru di strati di tela
Per un spessore di tela specificu, utilizate u pede di buttone estensu.Per quessa, quandu una fabbrica di vestiti cumanda i buttoni, hè megliu cunnosce in anticipu u gruixu di u tela è cumunicà cù u fabricatore di u buttone in modu chì u fabricatore di u buttone pò furnisce i buttoni adattati.
Prima di u ligame di u buttone, u tela hè perforatu à u puntu di ubligatoriu, è dopu u buttone hè ligatu

Jeans Button 008-1

3. Spessore irregulare di tela

Quandu u listessu tipu di buttuni sò ligati contr'à e diverse pusizioni di una robba, se u nùmeru di strati di tela differisce assai, pruvucarà duie situazioni: prima, se vulete piglià in contu e parti più fini di u tela, duvete aumentà u pressione di ubligatoriu, ma ci sarà Si pò dannà u tissu di a parti più grossa o deformà uPulsante di ottone d'oru: à u cuntrariu, se a parte più grossa hè cunsiderata, u buttone girà, alluntarà o calarà per una pressione insufficiente nantu à a parte più fina di u tela.

Soluzione:
Evite ubligatoriu nantu à a costura, pruvate à ligà nantu à a parti uniforme di u tela
Ubligatoriu di buttone per prucessu


Tempu di Postu: 03-Jan-2023
Chat in ligna WhatsApp!