Chì sò e Classificazioni di Lace

A classificazione di lace,Trim di pizzo chimicu di cotone, cunnisciuta ancu com'è filatu disegnatu, lace, si riferisce à un tela in forma di cinta cù mudelli è utilizatu per a decorazione.Hè in realtà un cinturione decorativu, chì appartene à i prudutti di filati disegnati, è hè principalmente utilizatu per vestiti, scarpi è cappelli, asciugamani, Mouldings and trims for pillowcases and upholstery fabrics (curtains, tablecloths, sofa covers, tea covers, etc.).Allora chì sò e classificazioni di u lace trimming?

Fate spiccà a vostra festa è l'avvenimenti speciali cù questi belli nastri di pizzo crochet per artighjanu è creà decorazioni artighjanali, centri di tavola è disinni di tissu.
Fabulous pizzi di crema per a decorazione di vasetti di muratore, torte, scatole di rigalu, pareti, stoviglie, fiori, cartoline per sedie, ecc., splendide decorazioni per matrimoni, nuziali, baby shower, festa à tema di principessa, banchetti, festa di anniversariu è cusì.

1. Vendu à l'ingrossu di Lace di Cotone: Lace tessuta si riferisce à u lace in u quali u warp è a trama sò intrecciati verticalmente da u mecanismu jacquard di u telare.Di solitu, filu di cuttuni, seta, filu di nylon, rayon, filu d'oru è d'argentu, filu di poliester, filu acrilicu sò usati cum'è materie prime, tessitura pianura, twill, satin è tessitura dobby sò aduprate per tesse cù tessitura tintu di filatu nantu à navetta o non. telai navette fatti.

Trim in pizzo intrecciatuhè tessuta da una macchina per maglieria in ordito.Hè una categuria impurtante di lace di maglia.Utiliza filati di nylon 33.377.8dtex (3070 denier), filati di poliester è rayon di viscosa cum'è materia prima, cumunimenti cunnisciuti cum'è lacci di nylon in maglia di ordi.U so prucessu di pruduzzioni hè latch needle.U filu di urdimentu hè utilizatu per furmà loops, è a barra di guida hè aduprata per cuntrullà u mudellu di tissitura di u fiore.Dopu u prucessu di furmazione, u lace hè tagliatu in strisce.U fondu di u lace generalmente adopta a rete esagonale.U tessulu grisgiu di larghezza unica hè divisu in strisce dopu a sbiancatura è a stallazione.Pò esse tintu in diverse strisce di culore è griglie, è ùn ci hè micca un mudellu nantu à u lace.Stu tipu di lace hè carattarizatu da una tessitura sparsa è fina, una maglia trasparente è un culore suave, ma hè faciule da deformà dopu à lavà.Hè principarmenti utilizatu cum'è trim warp knitting per vestiti, cappelli, tovaglie, etc. A materia prima principale di lace hè nylon (nylon).Sicondu s'ellu hè aduprata una fibra elastica di spandex, ci sò lacci elastici in maglia di curdi è lacci non elastici in maglia.À u listessu tempu, dopu à aghjunghje un pocu di rayon à u nylon, pò esse acquistatu da tintura (tinta doppia).Effettu di pizzo multicolore.

2 Tagliatura di lacci di maglia: u lazzu di maglia hè tessutu da una macchina per maglieria di u puntu, cusì hè ancu chjamatu cordone di maglia.33.3-77.8dtex (30-70 denier) filati di nylon, filati di poliester è viscose rayon sò usati cum'è materie prime, cumunimenti cunnisciute cum'è lacci di nylon in maglia di ordi.

3 Tagliatura di lacci intrecciati: u lazzu intrecciatu hè ancu chjamatu fiore di filu.Si riferisce à lace fattu da tessitura.Ci sò dui tipi di tricot meccanicu è tricot à manu.

4 Trim di pizzo ricamato: Lace di ricami pò esse divisu in lace di ricami di macchina è di ricami di manu.U cordone ricamatu da a machina hè brodata da una macchina di ricami automatica, vale à dì, sottu u cuntrollu di u mecanismu jacquard, un mudellu di striscia hè ottenutu nantu à u tela grisa, è l'efficienza di a produzzione hè alta.


Postu tempu: Dec-01-2022
Chat in ligna WhatsApp!