Metudu di Identificazione di Qualità di Buttons Alloy

Chì tipu di buttuni di lega sò di megliu qualità?Chì ghjè u standard di bona qualitàPulsante Alloy?Cum'è i pratichi chì sò appena entrati in l'industria di i buttuni di l'accessori di vestiti, crede chì anu pensatu o prestatu più attenzione à tali prublemi.

In generale - a solidità di u culore à u fretu;forma uniforme;u corpu di u buttone hà una bona liscia di demoulding, è a cavità hè liscia è liscia;manifattura fine, tali buttoni sò buttoni d'alta qualità.Di sicuru, i buttoni fatti di materiali diffirenti (cum'è i buttuni di resina è i buttuni di cunchiglia, etc.) anu diverse standard per ghjudicà a qualità di i buttoni.Per esempiu, perPulsante Alloy, assai pirsuni li pisaranu à capisce u "cuntenutu d'oru".

buttone 4
Pulsante di lega 1
Jeans Button-005 (4)

Metudi di ispezione di buttone di lega, esigenze è standard:

1. Campione di cuntrollu o campione di cunferma.Vede se u culore è u mudellu currispondenu à a mostra.

2. Ùn deve esse micca cracke, spazii, irregolarità è graffi evidenti nantu à a superficia diPulsante Alloy.

3. Ùn ci hè micca crack di vittura o bolle d'aria in fronte è in daretu;senza bordi marchi è spessore irregolare.

4. U mudellu ùn deve avè micca deformazione evidenti, senza ochji bianchi, circuli bianchi è altri fenomeni.

5. I buttoni deve esse puliti è lisci;i buchi di l'agulla deve esse perforati è rotti, simmetrici è senza grandi ochji.S'ellu hè un buttone d'ochju scuru, u groove di l'ochju scuru deve esse liscia senza scoppiu evidenti.

6. Dopu à electroplating o altri prucessi, l 'effettu deve esse uniformi.Sì certi effetti speciali ùn ponu esse coherenti, ponu esse imballati separatamente.

7. L'ispezione di l'imballaggio, dopu à l'ispezione di l'apparenza / a prova di prestazione di i bisogni di u cliente, sò tutte qualificate, è poi rimballate.A fabbrica di buttone di Dongguan deve mette u certificatu di cunfurmità o altre etichette in l'imballu.A quantità di imballaggio deve esse coherente cù i regulamenti, è a quantità attuale di ogni saccu deve esse coherente cù a quantità specificata.Se si trova chì u gruixu hè diversu o altri ragiuni supera a tolleranza, deve esse inspeccionatu cumplettamente.


Tempu di Postu: Nov-24-2022
Chat in ligna WhatsApp!