Punti da nutà quandu si cura di cerniere impermeabili

Cù u rapidu sviluppu di a sucetà, zipper hè l'applicazione più cumuna in a nostra vita.Oghje, i tipi di zippers sò constantemente aghjurnati, da i zippers metallici à i zippers waterproof.Avà i zippers impermeabili sò usati in parechji vestiti, ma per questu Articuli spessu usati anu sempre bisognu di cura di ogni ghjornu, allora chì deve esse attentu à a cura di vestiti cùRotoli di zipper impermeabili?Scupritemu quì sottu.

1. A causa di a varietà di sustanzi chimichi di lavaggio seccu, e cundizioni di lavaggio seccu di zippers impermeable sò prubabilmente diffirenti da quelli di i tessuti di vestiti.

2. Per impediscenu chì u culore nantu à u zipper si sparghje à u tessulu internu di a robba durante u trasportu, a carta fina pò esse usata trà a robba è in l'internu di a robba durante l'imballu in questu tempu.

3. Per ùn pruvucà u culore di u pruduttu di zipper impermeable à fade, giallu, etc., ricordate micca di espose u pruduttu à u sole.

4. Quandu lavà, in ordine per evitari danni à a membrana waterproof di uVendita à l'ingrossu di Zip di plastica, u zipper di u zipper impermeable deve esse chjusu prima di lavà, pruvà à asciucà naturalmente, ricurdate micca à aduprà un secadori di capelli, perchè s'è vo aduprate un secadoru di capelli, l'asciugacapelli sarà caldu, è vi purterà assai tempu Blowing nantu à questu pruvucarà u zipper impermeabile per funnu.

5. Qualchi robba megliu deve ancu esse ironed.Quandu si stira a ropa cù zippers impermeable, a film impermeabile pò cascà.Per piacè evità di stirare u più prestu pussibule.Tela fina, ligeramente umida, cusì chì a film impermeabile nantu à u zipper impermeable cascarà per via di l'altu calore di u ferro.

Quì sopra sò i punti per attenzione in a cura diVendita à l'ingrossu di Zip di plasticavestiti spartuti da u fabricatore di zipper impermeabili-Suzhou Shengya.Spergu chì serà utile à tutti.Ningbo New Swell Import & Export Co., Ltd hè stata fundata in u 2005. Hè un fabricatore prufessiunale di diverse specificazioni è mudelli di metallu, iniezione, nylon, invisibili, impermeabili è altre dimensioni di zippers è strisce.Benvenuti à i clienti interessati à vene à cunsultà!


Tempu di Postu: Dec-13-2022
Chat in ligna WhatsApp!