Bottoni di perle nantu à a blusa

Buttons nantu à e cammisa di e donne, a maiò parte di e quali sò visibiliBottone di perla plastica.U mutivu perchè hè statu populari per parechji anni hè principalmente per u prezzu di unità bassu, a dimensione di u buttone chjucu, l'inventariu permanente, l'usu generale, a struttura di moda è l'applicazione larga.Soprattuttu adattatu per i bisogni di i buttoni di vestiti di primavera è d'estiu.I buttoni di perle sò urdinati tuttu l'annu, è u voluminu di vendita hè relativamente grande.

A perla d'imitazione di u buttone di perla si riferisce à a pasta di perla spray alta temperatura nantu à a superficia di u buttone di plastica.A causa di u lustre di perle, a forma hè simile à i perli, per quessa hè chjamatu buttoni di perle.

Bottone di perla plastica, canusciutu macari comu buttuni imitazioni perle, buttuni falsi perle, buttuni di perle spray.

Attualmente, i stili di i buttoni di perle sò: pedi di rame full-circle, buchi scuri full-circle, pedi di rame semi-circle, buchi scuri semi-circle, pedi di rame di cori di pesche, pedi alti, trapani cinturini high-foot, diverse resina trapani di cintura è cusì.

Specificazioni cumuni: 12L, 14L, 16L, 18L, 20L, 24L, 28L, 32L, 34L, 36L, 40L
E materie prime di i buttoni di perle sò resina, ABS, AS, acrilico, etc.

caratteristica:

1. U trasfurmazioni di perle spray hè 100% amichevule à l'ambiente, è i pedi di pecuri (piedi di cobre) anu ancu passatu l'ispezione di l'agulla.
2. A resina hè spruzzata cù perli, è i buttuni di perle dopu a vernice pò esse tinti.I buttoni di perle, spruzzati cù u culore di perla, ci sò matte, luce naturale, luminosa, luce naturale pò tinghje u culore chjaru, matte, luce luminosa pò tinghje u culore scuru,
3. Per risponde à a dumanda di u mercatu, perlaButtonu di camiciasò generalmente sprayed in culore solidu.Per tinghje, i buttoni bianchi sò tinti scuri è luminosi.
4. I buttuni di perle ùn ponu micca tinte in neru, è u neru hè direttamente sprayed with black.
5. Temperature di tintura diBottone di perla plastica: tintura à bassa temperatura à a temperatura di l'ambienti 40 ℃, micca più di 70 ℃
6. A resina originale di i buttoni di perle hè electroplated.S'ellu hè un buttone cù pedi di pecuri (piedi di cobre), sti buttoni sò pegati à i pedi per l'electroplating.Ci sò picculi buchi, inevitabbili, senza ritornu.S'ellu ci vole à esse placatu prima è poi mette nantu à i pedi, a perdita hè assai grande è u prezzu unità hè assai altu.I buttuni chjuchi sò difficiuli di chjappà, è senza pedi, hè cum'è un vechju carru di toru, chì hè tempu è costu.
7. A cortezza di a superficia di i buttoni di perle diventerà giallu sottu a influenza di l'ambienti, l'umidità, a luce è u tempu.


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022
Chat in ligna WhatsApp!