Amparate nantu à i tipi di fili di cucitura

Filu à cucire in poliester 40/2hè u materiale principale di filu, usatu per cuciri ogni tipu di materiali di vestiti, è hà funzioni duali di praticità è di decoru.A qualità di u filu di cucitura ùn solu afecta l'efficienza di a cucitura è u costu di trasfurmazioni, ma ancu affetta a qualità di l'apparenza di i vestiti finiti.

Classificazione è caratteristiche di u filu di cucitura

u megliu filu di cucituraper i vestiti sò generalmente divisi in trè categurie secondu a materia prima: filu di cucitura di fibra naturale, filu di cucitura di fibra sintetica è filu di cucitura mistu.

1. Filu di cucitura di fibre naturali

a. Filu di cucitura di cuttuni: Filu di cucitura fattu da fibra di cuttuni attraversu raffinamentu, dimensionamentu, ceratura è altri prucessi.U filu di cucitura di cuttuni pò esse divisu in senza luce (o linea suave), luce di seta è luce di cera.

U filu di cucitura di cuttuni hà una forza alta è una bona resistenza à u calore, adattatu per a cucitura à alta velocità è una pressa durabile.Hè principarmenti utilizatu per a cucitura di tessuti di cuttuni, di pelle è di robba di stiratura à alta temperatura.U svantaghju hè una poca elasticità è resistenza à l'usura.

b.Filu di seta: filamentu di filamentu o filu di seta fattu di seta naturale, cù un splendore eccellente, a so forza, elasticità è resistenza à l'usura sò megliu cà u filu di cuttuni, adattatu per cuciri ogni tipu di vestiti di seta, vestiti di lana di alta qualità, vestiti di pelle è pelle, ecc.

2. Filu di cucitura di fibra sintetica

a. Filu di cucitura di poliester: Questu hè u filu di cucitura più utilizatu è populari attualmente.Hè fattu di filamentu di poliester o fibra di fioru.Filu di cucitura di poliesterhà e caratteristiche di alta forza, bona elasticità, resistenza à l'usura, bassa shrinkage è bona stabilità chimica.Hè principarmenti utilizatu per a cucitura di denim, sportswear, prudutti di pelle, lana è uniformi militari.Ci vole à nutà quì chì a sutura di poliester hà un puntu di fusione bassu è hè faciule di funnu durante a cucitura d'alta veloce, bluccà l'ochju di l'agulla è pruvucannu a sutura per rompe, cusì hè necessariu di sceglie una agulla adatta.

b.Filu di cucitura di nylon: U filu di cucitura di nylon hè fattu di multifilamentu di nylon puro, chì hè divisu in trè tippi: filamentu di filamentu, filu di fibra corta è filu di deformazione elastica.Attualmente, a varietà principale hè u filamentu di filamentu di nylon.Havi i vantaghji di una grande allungamentu è una bona elasticità, è a so lunghezza di tensione in u mumentu di a rottura hè trè volte più altu ch'è quellu di i fili di cuttuni di a listessa specificazione, per quessa hè adattatu per a cucitura di fibre chimiche, lana, pelle è vestiti elastici.U più grande vantaghju di u filu di cucitura di nylon hè a so trasparenza.Perchè questufilu di cucitura di filamenti di poliesterhè trasparente è hà boni proprietà di culore, riduce a difficultà di cucitura è cablaggio è hà una larga prospettiva di sviluppu.In ogni casu, hè limitatu à u fattu chì a rigidità di u filu trasparente attualmente in u mercatu hè troppu altu, a forza hè troppu bassu, i punti sò faciuli di float in a superficia di u tela, è ùn hè micca resistente à alta temperatura. , cusì a velocità di cucitura ùn pò esse troppu alta.Attualmente, stu tipu di filu hè principarmenti utilizatu per decals, taglienti è altre parti chì ùn sò micca facilmente stressed.

c.Filu di cucitura di Vinylon: Hè fattu di fibra di vinylon, chì hà alta forza è punti stabili.Hè principarmenti utilizatu per a cucitura di tela grossa, tela di mobili, prudutti d'assicuranza di travagliu, etc.

d.Filu di cucitura acrilica: fattu di fibra acrilica, utilizata principalmente cum'è filu decorativu èFilu per a macchina da ricamare, a torsione di filatu hè bassu è a tintura hè luminosa.

filu 4

3. Filu di cucitura mistu

a.poliester/filu di cucitura di cuttuni: Hè mischju cù 65% poliester è 35% cuttuni, chì hà i vantaghji di u poliester è u cuttuni.U filu di cucitura di poliester / cuttuni ùn pò micca solu risponde à i requisiti di forza, resistenza à l'usura è ritmu di contrazione, ma ancu superà u difettu di poliester chì ùn hè micca resistente à u calore.

b.Filu di cucitura core-spun: Filu di cucitura fattu di filamentu cum'è u core è coperto cù fibre naturali.A forza di u filu di cucitura core-spun dipende da u filu di u core, è a resistenza à l'usura è a resistenza à u calore dipendenu da u filatu esternu.Dunque, u filu di cucitura core-spun hè adattatu per a cucitura d'alta velocità è i vestiti chì necessitanu una alta fermezza di cucitura.

I principii chì deve esse seguitu quandu si usaFilu di poliester avvoltu in cotone

L'indice cumpletu per evaluà a qualità di u filu di cucitura hè a cucibilità.

Filu di ricami-001-2

Sewingability si riferisce à a capacità di aFilu per cucire in poliesterper furmà lisamente una bona puntata in cundizioni specificate è mantene certe proprietà meccaniche in u puntu.Mentre assicurendu a cucitura, u filu di cucitura deve ancu esse appiicatu currettamente.Per fà questu, i seguenti principii deve esse seguitu:

(1) Compatibilità cù e caratteristiche di u tela

E materie prime di filu di cucitura è tela sò listessi o simili per assicurà l'uniformità di u tassu di shrinkage, resistenza à u calore, resistenza à l'abrasione, durabilità, etc., è evitendu l'apparizione shrinkage causata da a diffarenza trà u filu è u tela.

(2) In cunfurmità cù u tipu di vestiti

Per u vestitu speciale, u filu di cucitura speciale deve esse cunsideratu, cum'èFilu di Tessitura di Poliesterper a robba elastica è u filu di cucitura resistente à u calore, ignifugu è impermeabile per a robba di u focu.

(3) Coordinate cù a forma di puntata

I punti utilizati in diverse parti di a robba sò diffirenti, è u filu di cucitura deve ancu esse cambiatu in cunseguenza.Per esempiu, un filu voluminosu o un filu deformatu deve esse usatu per a cucitura overlock.U puntu doppiu deve esse elettu un filu cù una grande extensibilità, è a cucitura di u crotch è a cucitura di l'spalla deve esse ferma., mentri u buttone eyeliner deve esse resistente à l'usura.

Comu sceglie u filu di cucitura

Filu per cucire in poliesterhè largamente utilizatu in u cuttuni, fibre chimiche è tessuti blended per via di i so vantaghji di alta forza, bona resistenza à l'usura, bassu shrinkage, bona absorption di umidità è resistenza à u calore, resistenza à a corrosione, micca faciule da muffa, è senza moth-eaten.Cucitura.A causa di l'abbundanza di materia prima, u prezzu relativamente bassu è a bona cucitura di poliester, u filu di cucitura di poliester hà duminatu u filu di cucitura.I fili di cucitura di poliester, chì sò in grande dumanda, ponu esse truvati in diversi fornituri di produzzione in u mercatu, cù prezzi è qualità diffirenti.Allora, cumu sceglie i fili di cucitura d'alta qualità?

SWELL Textile hè specializatu in a produzzione di fili di cucitura per decennii, è vi insegna à sceglie i fili di cucitura.Duvemu attentu à i seguenti punti quandu si compra fili di cucitura:

filu 5

Prima: u materiale di u filu, u filu di cucitura di poliester pruduciutu da SWELL Textile hè tuttu fattu di materie prime d'alta qualità, garantitu per esse 100% poliester.

Siconda: quantu ghjunti sò prudutte durantefilu per cucire in poliester all'ingrossofà, quale hè a torsione, u grossu di u filu di cucitura, è a quantità di pilu.U filu di cucitura pruduciutu da SWELL Textile hà un spessore uniforme, senza imbruttimentu, filamentu cuntinuu, resistenza à alta temperatura, menu pilusità è alta qualità.

Terzu: se a forza di tensione di u filu pò scuntrà i nostri bisogni.U filu di cucitura pruduciutu da SWELL Textile hè resistente à l'attrito, ùn hà micca filamenti sciolti, hà una forza di tensione alta, è hà una qualità garantita.

Quintu: Sia chì a linea hè secca, perchè se a linea hè umita, hè faciule di mudificà è difficiule d'utilizà per un bellu pezzu.SWELL tessili filu di cucitura fabbrica vendita diretta, produzzione one-stop, vendita è merci, a qualità di u pruduttu stessu pò esse rimbursatu, è u serviziu post-vendita hè garantitu

Quartu: u culore ùn hè micca precisu, micca tutti.Ci sò millaiefilu di cucitura di filamenti di poliesterculori, è a diferenza di culore hè ancu un prublema chì ùn pò esse ignoratu.U filu di cucitura SWELL hà più di 1200 tipi di culori per sceglie, culore luminoso, senza differenza di culore, prucessu di culore fissu, alta solidità di u culore, senza sbiadimentu, pò esse persunalizatu nantu à dumanda, furnisce mostre.

Sestu: S'ellu hà righjuntu l'ispezione di qualità di u nostru paese.U filu di cucitura SWELL usa tecnulugia ecologica, è i so prudutti anu passatu a certificazione di qualità ISO è l'associazione tessili a prutezzione di l'ambiente a certificazione verde.

carta di culore di filu

Tempu di Postu: 15-Nov-2022
Chat in ligna WhatsApp!