Cumu risolve u prublema quandu u zipper falla

Fallu meccanicu di u tiratore di zipper

1. Sè u pezzu pull in uZipper di metallu in massaa testa hè accidentalmente dannighjata, a megliu suluzione hè di truvà un vechju zipper inattivu, sguassate u pezzu di pull, è poi stallà nantu à u novu zipper.Pensu chì a parte più impurtante di stu periodu hè u metudu di disassemblamentu di u pull tab.Aduprate un cacciavite o altri oggetti appuntiti per scaccià u serratura di tira di u vechju zipper, è dopu aduprate a serratura di u menù pull-down per tirà l'epiteliu orale.I celluli sò tutti cusì, quandu u tiratore di zipper hè stallatu, è dopu u puntu originale di u serratura di u puller hè tornatu à u zipper stessu.

A lunghezza di u zipper hè da 8 inch à 100 cm (U tela in cima è in fondu sò extra).

2. Quandu apre è chjude uZipper di metallu in massa, A volte a testa di zipper morde u segmentu di linea o tela è u slider ùn pò micca esse tiratu.Se vulete guidà a testa di zipper, muzzicarà più è più profonda.alzatu.Quandu si muzzica cumplettamente, ùn guidà micca u slider cù tutte e vostre forze, per piacè invertite gradualmente a testa di zipper.Ci hè ancu u risicu di ùn avè micca lascià fora quandu cusendu zippers.

3. In casu d'urgenza, aduprate immediatamente un filu di ferru sottile per passà à traversu u picculu foru tondo trà a serratura di tabulazione di tira è uZipper di metallu in massastessu, è rotate i dui lati di u filu di ferru magre inseme, chì pò ancu esse urgente per un tempu.Quandu a tabulazione di pull hè persa o dannata inavvertitamente, per un zipper senza una serratura di zipper pull, a tabulazione di pull pò esse abbandunata immediatamente è dopu utilizata direttamente.Per i zippers cù zipper heads, hè necessariu annullà u zipper head lock prima di pudè esse usatu di novu.

Dunque, fate attenzione à u mantenimentuZipper di metallu in massatesta durante l'usu.L'articuli puliti, cum'è u sapone per u sole, chì pò esse usatu ogni tantu, sò necessarii, perchè u capu di zipper pò esse usatu per un periudu di tempu più longu.

Cumu trattà cù l'anormalità di u capu di zipper?

U tippu di capu di zipper nantu à u zipper hè introduttu in detail:

1. Tira di zipper Lockable: Questu hè un novu pruduttu chì sguassate u manicu di a porta nantu à u currenteZipper Custom Metaltira è rimpiazzà cù un corpu di serratura di hardware è una barra di serratura, perchè hè più còmuda di chjude è apre, è a serratura ùn hè micca faciule per perdiri.

2. Capu di zipper dislocazione anti-automatica: un novu tipu di capu di zipper chì hè faciule d'aghjustà u disordine di i denti di a catena.Hè cumpostu principarmenti di un coperchio superiore, un coperchio di fondu, un manicu di fibbia in forma di "U" è un arbre di trasmissione mutuale.Stu tipu di struttura hè ligera, còmuda d'utilizà, pocu costu di ingegneria, è cunvene per u marketing, a popularizazione è l'applicazione.

3. Tire di zipper di clamping cumplettamente automaticu: include 4 cumpunenti, vale à dì u corpu principale, a lingua di tira, a serratura è a copertina., è ogni estremità hè cunnessa à un ganciu esterno.A copertina hè fatta di resina termoplastica, è ci sò ganci relativamente interni nantu à i mura internu di l'estremità relative frontale, posteriore, sinistra è diritta, chì ponu esse strettamente cunnessi cù u ganciu di a copertina chì cunnetta a protrusione.A tappa pò esse facilmente attaccata à u corpu principale di a zipper cù una sola azione di scattu.Siccomu tutti i cumpunenti di a struttura cumuna sò cuparti da a tappa, u tiratore di zipper finali hà un aspettu pulitu.

4. Tire di zipper di plastica: Questa tira di zipper di plastica di l'ingegneria hè cumpostu da un interruttore è un manicu.L'anellu superiore chì sporge da l'interruttore hè cunnessu cù u foru di l'anellu di pull chjusu nantu à u manicu per furmà un slider di custruzzione integrata è flessibile in una sola pezza senza anelli di rottura di accoppiamentu.U so metudu di pruduzzione hè di utilizà u prucessu di stampatura à iniezione multiplaZipper Custom Metalmacchina di stampa iniezione di testa accoppiata cù arnesi abrasivi multi-die, vale à dì, u prucessu di stampatura iniezione hè realizatu sottu a pressione di travagliu di 272-364kg / cm2 è a temperatura di 150-190 ℃.Dopu avè tenutu a pressione per 5s, a pressione di clamping hè eliminata, in modu chì i quattru moduli currispondenti sò relativamente spustati, è i quattru slider di guida oblicu chì tiranu u core sò rititti rispettivamente longu a direzzione di 45 °, è u moldu hè cumpletu.


Tempu di Postu: Feb-08-2023
Chat in ligna WhatsApp!