Cumu distingue u materiale di i nastri?

Cumu distingue ogni tipu di cinta è nastri?Per brusgià a cinta o a cinta, chì hè u modu più simplice, ma hè difficiule di dì à i prudutti di materiale blended.Avemu bisognu di piglià un filu ognunu da a vespa è a trama per brusgià poi per distinguellu.Mentre li brucia, avemu bisognu di fighjà a fiamma, a fusione, l'odore è a cendra.

fdsgdfg
Quì sottu sò i tipi di ribbon per a nostra riferenza.

Nastro di nylon: Mentre l'avemu chjusu a fiamma, si fonde è brusgia subitu è ​​​​dop'à a fusione scende è causanu bolle, ma ùn pò micca brusgià constantemente, puzza cum'è l'api è dopu a fusione diventa dura, tonda, marrone chiaru o grisgiu cum'è perle di perle.

Nastro di poliester: Mentre a mettemu vicinu à a fiamma, si metts è brusgia mmediatamente è dopu a fusione si gocce è pruvucannu bolle pò brusgià constantemente è puzza un pocu dolce è pruvucannu un pocu di fumu, cù cendre di culore neru o marrone scuru.
hgfg
dgj
Fibra di cuttuni è Fibra di lino

Fibra di cuttuni è Fibra di linu brusgianu tramindui mentre li mette vicinu à u focu è brusgiate rapidamente è a fiamma hè gialla è avè un fumu bluastru.Dopu à brusgià, a fibra di cuttuni hà l'odore di carta è avè pocu cendra in polvere nera o grisa, ma ma a fibra di lino hà l'odore di cendra è avè un pocu cendra in polvere grisa è bianca.
hjhjk


Tempu di post: 28-May-2020
Chat in ligna WhatsApp!