Cumu sceglite u zipper di metallu

Zippers Metalli Decorativihè un tipu di zipper, chì si riferisce à u zipper chì i denti sò fatti di ramu, cupronical o aluminiu.In cunfrontu cù u zipper di poliester è u zipper epoxy, hè più forte è hè soprattuttu utilizatu in jeans, mantellu è satchels.

Selezzione di zipper in metallo

Zip Decorativi di Metal 4
A nostra zipper in poliester hè vera à u culore è di sicuru cumplementà tutti i vostri prughjetti di artighjanali è di cucitura.U so disignu hè simplice è praticu, currisponde facilmente à i vostri bisogni di u prugettu.
A nostra zipper in poliester hè vera à u culore è di sicuru cumplementà tutti i vostri prughjetti di artighjanali è di cucitura.U so disignu hè simplice è praticu, currisponde facilmente à i vostri bisogni di u prugettu.

Cinta di tela: Perchè e materie prime di uZipper Custom Metaltape sò filu di poliester, filu di sutura, filu di ramu mediu è altri tipi di filu, u pesu è e proprietà di culore sò diffirenti, cusì hè assai faciule d'installà nantu à u stessu zipper.Se ci hè un cast di culore, in questu tempu, quandu sceglite una cinta di tela, duvete sceglie un tela cù tintura uniforme è senza spots nuvole.I cinturi di tela fatti di diversi tessuti sò principalmente morbidi à u toccu.

Denti : I denti di uZipper in metallo d'orusò ancu culurati da l'electroplating, cusì quandu si compra, deve esse attentu à s'ellu l'acciaio inossidabile nantu à a superficia hè uniforme, s'ellu ci sò spots culuriti, è s'ellu u zipper pò esse guidatu bè da un latu à l'altru.Dopu chì u zipper hè chjusu, hè necessariu di osservà se i denti superiori è inferiori sò ingaghjati cù l'altri.I denti di zipper asimmetrici inevitabbilmente affettanu l'usu di u zipper.

Slider:Zipper Gun MetalI sliders anu parechje forme è disinni, è i prudutti finiti ponu esse squisiti è dilicati, ma ancu aspri è audaci.Ma ùn importa micca u tipu di slider hè, avete bisognu di sente s'ellu hè faciule d'apre u slider, è se u zipper ùn pò esse tiratu o chjusu.Attualmente, i sliders venduti in u mercatu cuntenenu tutti i meccanismi autobloccanti, per quessa, dopu chì a zipper hè chjusa, hè necessariu di verificà se a zipper scenderà dopu chì u cilindru di serratura hè fissu.

Quandu pulite o pruducia vestiti, tenete in mente:

1. Dopu chì a tela di lana hè ironed, hè necessariu di assicurà chì a zipper hè abbastanza rinfriscata prima di pudè esse imballata.Altrimenti, ucerniera metallica pesantereagisce cù u vapore d'acqua è si svanisce facilmente.Siconda, dopu à a pruduzzione di i prudutti di vestiti, hè faciule d'abbandunà parechji chimichi, è hè faciule per reagisce cù u zipper metallicu in questu tempu.Dunque, prima di installà zippers metallici, hè necessariu di assicurà chì i prudutti di coghju sò stati abbastanza puliti è neutralizzati.

2.Zippers anu diverse adattabilità in diverse cundizioni, cusì in u prucessu di selezziunà è cumprà zippers, assicuratevi di informà à u fabricatore chì tipu di pruduttu serà utilizatu u zipper chì avete acquistatu, è avete ancu bisognu di informà à u fabricatore. a cumpusizioni chimica di u zipper, cum'è s'ellu pò passà l'agulla d'ispezione è cusì.Inoltre, hè strettamente pruibitu d'utilizà formamide in tinture generale, perchè u zipper tintu pruvucarà parechji sintomi dopu avè toccu u corpu.

Applicazione scientifica di zippers metalliche:

1. Quandu guidà uZipper in metallo d'oru, i denti da i dui lati devenu esse vicinu prima, è a cima deve esse allinata, è dopu tene u capu di zipper metallicu è guidà delicatamente longu u rail, è ùn tira micca troppu duru.

2. Quandu si move u capu di u zipper metallicu, attenti à ùn torce micca a robba o selvage è altri sundries in u zipper metallicu, per impediscenu "inclinazione di denti", "ventre rottu" è "denti cadenti" è altre situazioni.

3. Se u zipper metallicu hè astringente è difficiule di spustà, ùn tira micca.Pudete applicà un pocu di cera o sapone nantu à u zipper metallicu per spustà.

4. Sè i denti nant'à un latu di uZipper in metallo d'orutesta sò contraddittorie è dannatu, pudete aduprà pinze tigre ordinariu à clamp delicatamente a testa zipper metallu sideways.

Prutegge i zippers metallici da l'umidità, l'ossidazione, a ruggine è a decolorazione.

1. Evite u cuntattu cù l'ambienti umidi: Perchè u zipper metallicu serà contaminatu da l'ossidazione di metalli, certi denti turnaranu neri.

2. Evite u cuntattu cù a banda di gomma: Dapoi a banda di gomma stessu cuntene sulfate, quandu uZipper in metallo d'oruhè bundled cù a banda di gomma, i denti di a catena metallica seranu vulcanizzati (negriti).

3. Pulite è secca in u tempu dopu à lavà: per via di a reazzione redox trà tinture o sustanzi chimichi residuali in u tessulu è e parti metalliche, pò causà discolorazione di parti metalliche.

Causa di decolorazione

1. Motivi di decolorazione diZipper in metallo apertufattu di rame di lega (ramu biancu, ramu rossu, ramu rossu):

Quandu s'applicanu à i prudutti di metallu o di i prudutti di lana, i zippers di metallu pruvucarà certi denti per turnà neri per via di l'azzione chimica di u metallu.Questu hè duvuta à u fattu chì l'agente di coghju di coghju è u bleach di trasfurmazioni in i prudutti di lana, etc., restanu nantu à u pruduttu durante u prucessu di trasfurmazioni, è u gasu di u pruduttu pruvucarà a decolorazione di u zipper metallicu.

Esempii di cambiamenti chimichi: bleach oxidative (H2O2) → neru (CuO) o rossu (CuO2);

 

2. U mutivu di a decolorazione di uZipper in metallo apertulegatu da a banda di gomma:

A banda di gomma stessu cuntene sulfate, è quandu u zipper di metallu hè ligatu cù una banda di gomma, l'elementi metallichi seranu vulcanizzati (negri).

Esempiu di cambiamentu chimicu: standard per sulfate eccessivo o gas HS2 → neru [CuS]

3. A causa di a decolorazione causata da u cuntattu cù composti acidi o cumposti di cromu.

Esempii di cambiamenti chimichi: composti acidi è composti di cromu [Cr2O3] → neru [CuO, rossu [CuO2] o blu [CuSO4].

Chì prublemi deve esse cunsideratu quandu sceglite un zipper metallicu

Cum'è unu di i materiali ausiliarii chjave di u vestitu, u zipper metallicu hè ancu cambiatu da un pruduttu di prova in u passatu à una decorazione di vestiti.Mentri attentu à a versatilità di zippers, i diseggiani di moda prestanu più attenzione à a moda di zippers, perchè servenu cum'è servizii di design di vestiti.Dunque, cù a diversità di stili, funzioni, è cuncetti estetichi di u disignu di vestiti, l'abbinamentuZipper in metallo apertusò ancu diversi è diversi.

Cumu sceglie i zippers secondu i bisogni di u disignu di vestiti Per sceglie i zippers, deve esse cunsideratu a cumpatibilità è a cumpatibilità cù i materiali è stili di vestiti, è ancu a so espressività decorativa è l'applicabilità ecunomica.Prima di tuttu, sceglite u zipper secondu a dimensione di u zipper.Quandu si cunsiderà e caratteristiche di u zipper per portà a super forza, a chjave hè di sceglie u mudellu è l'specificazione di u zipper.

Disegnu secondu l'elementu materiale di uZipper in metallo apertu, u materiale di l'elementu determina a forma è u statu di basa di u zipper, in particulare a dulcezza è u toccu, chì affettanu direttamente u modu di cumpatibilità di u zipper è u vestitu è ​​u gradu di l'estetica, cum'è l'injection molding U zipper processatu hè adattatu per vistimenti cù tessuti più grossi.E caratteristiche ligere di i zippers di poliester tenenu in contu i requisiti per i tessuti di vestiti più fini.I zippers di materiale di metallu sò ruvidi è liberi, è sò assai adattati per i jeans.

Zip metallicu 2

ScegliteZipper in metallo apertusecondu u stilu di vestiti.In l'applicazione di u disignu di u vestitu, i zippers di diversi materiali sò cumminati cù u stilu di vestiti, è a pusizioni precisa è a selezzione sò fatta secondu i diversi tessuti, strutture è mudelli.Zippers chjusi o side-by-side multi-head left and right with luster metallicu sò sopratuttu usati per i jeans strati è grossi è vestiti di fur high-end.

U zipper cù l'estremità aperta dritta o sinistra hè soprattuttu utilizata in u disignu di vestiti casuali è sportivi;mentre chì u zipper chjusu multi-head double-tail hè soprattuttu utilizatu in u disignu di vestiti di moda per i zitelli è vestiti di travagliu unichi;lucerniera invisibilecù un aspettu timida hè generalmente utilizatu Hè utilizatu per u disignu di faldidi è pantaloni di e donne, cumprese qualchi vestiti casuali, chì facenu a siluette è e linee di l'aspettu di a robba più simplice è liscia.

Inoltre, hè necessariu di cunsiderà cumplettamente a flessibilità di u culore di tessuti è materiali ausiliari in u disignu di vestiti.Hè necessariu di sceglie un zipper chì hè coherente cù u culore di u tela, per chì e materie prime è i materiali ausiliari anu un effettu senza saldatura.À u listessu tempu, u tira di zipper di uGiacche Metallu Zipperhè un accessori impurtante, chì furnisce più opzioni per a decorazione di vestiti è logò.

工厂外观2

In 2015, avemu investitu circa 300 000 USD per custruisce a nostra propria fabbrica di zipper.Allora u nostru prezzu hè assai cumpetitivu cumparatu cù altre cumpagnie.5% prezzu più bassu chè altriChina Zip Waterproofprezzi.È avemu assai boni relazioni cummerciale cù i nostri clienti in u mondu sanu, cumpresi i clienti di u Mediu Oriente, Africa, Sudamerica è Europa, etc.

A nostra reputazione hè custruita nantu à a qualità è u costu ecunomicu di i prudutti chì fabricamu è furnisce à i clienti in u mondu.Sia chì cercate prudutti normali o articuli speciali per risponde à e vostre specifiche, garantimu di furnisce i prudutti chì avete bisognu à prezzi chì vi ponu sorprenderà.Quandu si tratta di noi, tratta direttamente cù specialisti di u mondu.


Tempu di Postu: 21-Nov-2022
Chat in ligna WhatsApp!