Cumu uttene l'effettu di Lubricazione à longu andà di Zipper

U zipper hè cumpostu di fila di denti di catena disposti in modu ordinatu, è l'anellu di pull si move in su è in giù per ghjunghje à u scopu di fusione è siparà.Hè largamente utilizatu in a vita è spessu appare nantu à vestiti, borse, tende è altri oggetti viventi chì sò strettamente ligati à a vita.Quandu ùn hè micca faciule di tirà, spessu disturba a ghjente è affetta l'usu normale di l'articulu.Allora chì sò i boni tecnichi per risolve stu prublema è fà chì u zipper ottene una lubrificazione à longu andà?Oghje u fabricatore di zipper SWELL spartera cun voi:

zipper

1. Tirà a parte cuda di uDenti Neri Zipper Metal, dritta, è poi tira lu da u fondu à a cima per vede s'ellu hè liscia.Se ùn hè micca liscia, pudete truvà una cera è appricà nantu à a superficia di u zipper.Questa cera pò esse acquistata da a capa esterna di l'imballaggio di certi medicini.Di sicuru, i candele sò ancu bè.Asciugà in avanti è avanti nantu à a zipper duie volte.

2. Quandu u zipper ùn hè micca faciule di tirà, pudete tirà a cuda di u zipper, allistà u zipper, è poi tirà ripetutamente da u fondu à a cima per verificà s'ellu hè liscia.S'ellu ùn hè micca liscia, chì hè u mutivu?In parechji casi, hè perchè ci sò altre cose in a carta di zipper, chì porta à l'unsmoothness.Hè solu bisognu di caccià qualchi ostaculi per vultà à a normale.

Zip metallicu 5

3. Hè ancu pussibule chì uDenti Neri Zipper Metalùn hè micca dritta per via di a forma di u saccu stessu, cum'è i sacchetti di rana è altri articuli sò propensi à sta situazione.Hè megliu aduprà certi zippers d'alta qualità quant'è pussibule, cum'è zippers doppia zipper o zippers d'alta qualità, per ùn affettà a qualità di grande merchenzie è riduce u gradu di pover pull.

4. U modu più faciule hè di applicà una capa di cera à a superficia di u zipper, è aduprà l'effettu lubricante di a cera per ottene un effettu lisu.Pudete aduprà una cannila per asciugà a superficia di u zipper in avanti è in avanti, pruvate à tirà uni pochi di volte, è poi ripetite parechje volte da u fondu à a cima per ottene a liscia.In più di a cera, pudete ancu aduprà l'oliu lubricante di a macchina di cucire.Dopu à caccià uni pochi di gocce nantu à a pusizioni di l'anellu di pull, tirate parechje volte ripetutamente per ottene liscia.

Zip metallicu 2

5. In ordine per evitari situazioni simili, vi ponu cuciri una disciplina clasp nant'à u cima di u zipper, tantu ca lu clasp ganci à u pirtusu quatratu in cima à ghjunghje u scopu di zipper liscia.Denti Neri Zipper Metal

Custruisce prufessiunale di alta qualitàDenti Neri Zipper Metal, Zippers SWELL sò serii.Fighjendu nantu à a R&D è a pruduzzione persunalizata di zippers metalliche è zippers impermeabili per 8 anni, da a selezzione di tela di catena di zipper, arrangiamentu di denti, lucidatura, galvanica è u prucessu di cera successiva à standard elevati, i zippers pruduciutu si sentiranu più lisci.Ùn ci hè nisuna differenza in u sensu di pulling bidirezionale, purtendu i cunsumatori una sperienza di tira infinitamente bella!


Postu tempu: Apr-06-2023
Chat in ligna WhatsApp!