Accessori di vestiti: Cumu identificà a qualità di i buttoni?

Fibbia di cintura metallica001- (7)

Cum'è un impiigatu di l'industria di a robba, in particulare un cumpratore di accessori di vestiti, hè necessariu avè una bona cunniscenza di l'accessori di vestiti.i buttonisò boni buttoni?

A qualità di u buttone generalmente usemu stu metudu per ghjudicà, a solidità di u culore à l'attrito; Forma uniforme; Novu corpu QQ di a stripper liscia, cavità liscia; Lavorazione fine ... Un tali buttone hè un buttone di bona qualità. cum'è i buttoni di resina è i buttoni di cunchiglia, etc.), distingue trà a qualità dii buttoniavè diverse norme, per esempiu: à i buttoni hardware, assai persone pisanu, capiscenu u "contenutu d'oru".

Ci hè un modu più scentificu è specifichi per identificà a qualità di i buttoni? Sottu a piccula cumpunimentu, i metudi d'ispezione di u buttone è i requisiti è i standard per sparte cun voi.

BT-005 (4)

Metudi d'ispezione di buttone è esigenze è standard:

1. Compare samples o cunfirmà samples.See s'ellu u culore è u mudellu sò cunsistenti cù a mostra;

2. Ùn deve esse micca crack, notches, scratch irregolari è evidenti nantu à a superficia di u buttone;

3. Nisuna crack turning o bolla nantu à u spinu; Nisun bordu rotten, fenomenu di spessore irregolare;

4. U mudellu deve esse liberu di deformazione evidenti, ochji bianchi, circuli bianchi, etc.

5. Buttonholes deve esse liscia è unobvious; Needle buchi sò perforati è rottu, simmetricu è senza grandi eyes.If hè fibbia ochju scuru, groove ochju scuru deve esse liscia, senza scoppu evidenti.

6. Dopu à l'electroplating o altru trattamentu prucessu, l'effettu deve esse uniforme.Sì certi effetti speciali ùn ponu esse cunsistenti, ponu esse imballati separatamente.

7. A diferenza di culore dii buttoniper u stessu batch ùn deve esse più bassu di u nivellu GB250 iv, è ùn deve esse più bassu di u nivellu GB250 III paragunatu à i campioni entranti.

8, l'ispezione di imballaggio, dopu à l'ispezione di l'apparenza / i bisogni di i clienti di a prova di prestazione sò tutti qualificati, prima di l'imballaggio. Un certificatu o altre etichetta deve esse inclusu in u pacchettu. A quantità di imballaggio deve esse in cunfurmità cù i rigulamenti, è u A quantità attuale di ogni saccu deve esse in cunfurmità cù i regolamenti.Quandu si trova chì a tolleranza hè superata per un spessore diversu o per altre ragioni, a quantità sana deve esse inspeccionata.

9. Pressing buttons / buttoni di tenda / buttoni di cinque-claw deve esse pruvatu prima di a consegna per pruvà u funziunamentu di u buttone è l'usabilità, è furnisce a fabricazione di muffa è a fabbricazione di mostra à u cliente.

Bottoni di plastica007- (3)


Tempu di pubblicazione: 30 settembre 2020
Chat in ligna WhatsApp!