Caratteristiche di i Buttons di Legnu

Legnui buttoniappartene à u tipu pianta di trasfurmazioni stem da u buttone, l 'usu di u mercatu internaziunale hè crescente.In particulare in l'ultimi anni, cù a ricerca di a qualità ecologica di a vita, a dumanda di i buttuni di e piante naturali hà aumentatu, cumpresa l'Europa, i Stati Uniti, u Giappone è altri paesi sviluppati anu aumentatu gradualmente u cunsumu.

U prucessu di pruduzzioni

U prucessu di pruduzzione di i buttoni di legnu hè apprussimatamente u seguitu: selezzione di legnu - tagliu in una tavola - asciugatura - punching blanks - modellazione di perforazione - lucidatura - tintura - asciugatura - pittura - imballaggio.Tuttu u ciculu di pruduzzione hè di circa 8-15 ghjorni, bisognu di tinghje i buttoni, u ciculu di produzzione di buttone di superficia luminosa serà più prolongatu.

Caratteristiche di u produttu

Naturale: a ghjente sceglie a motivazione di i buttoni di legnu, in generale da a ricerca di a moda sana, torna à a psiculugia di a natura.
Simplicità: a tessitura di lignu naturali hè cuntenuta nantu à i buttoni di lignu, cù un stilu simplice è naturali, è l'apparenza hè brutta, chì forma un cuntrastu luminoso cù l'alta lucidatura di i buttoni di plastica.
Resistenza à i solventi organici: i buttuni di lignu sò principalmente cumposti da lignin, chì hà una forte resistenza à i solventi organici è ponu esse aduprati cù agenti di pulizia secca.

Disvantages

U culore ùn hè micca uniforme: l'uniformità di u culore di legnui buttoniùn hè micca bè.Perchè a struttura naturali di u legnu ùn hè micca coherente, à u cuntrariu di i buttuni di plastica anu un culore è un stile consistente.
Expansibility absorption acqua hè forte: cum'è un risultatu di fibre di legnu absorption acqua hè assai forte, un tempu umitu o acqua, buttoni di legnu vi assorbe prestu acqua, espansione.Dopu à l'asciugatura di novu, i buttoni ponu crack, deform, rough brush, easy to unch a clothes fibre.

Per superà i difetti di i buttoni di legnu, quandu selezziunate i materiali, l'attenzione deve esse pagata à a selezzione di legnu densu, longu u periodu di crescita è u legnu vechju.Dopu chì u buttone hè pulitu, a superficia hè trattata cù un vernice d'alta qualità per segellà tutti i pori assorbenti l'acqua.Dopu un tali trattamentu di u buttone pò evità mancanza d'absorzione d'acqua faciule.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022
Chat in ligna WhatsApp!