Un ochju à cumu Noble Biomaterials

Un sguardu à cumu Noble Biomaterials, Polygiene è BASF utilizanu a so cumpetenza per prutege e persone da a pandemia di coronavirus in corso.
Durante a pandemia di Covid-19, l'imprese in u mondu dedicanu fabbriche à a battaglia contr'à coronavirus sia aumentendu a produzzione di PPE sia cambiendu a produzzione normale à a produzzione di maschere facciali.
Fendu ancu u so pezzu sò e cumpagnie di tecnulugia chimica è antimicrobiana.Eccu avemu un ochju specificamente à cumu Noble Biomaterials, Polygiene è BASF rispundenu à u focu.

BIOMATERIALI NOBLE
Prima, fighjemu un ochju à u fornitore di soluzioni antibacteriale Noble Biomaterials.A cumpagnia, inseme cù Chargeurs PCC Fashion Technologies, hà annunziatu chì hà lanciatu una cullaburazione strategica per pruduce l'equipaggiu di prutezzione persunale (PPE) urgente per l'industria di a salute.
In mezzu à a carenza in u mondu di l'equipaggiu di qualità medica cum'è maschere facciali è vestiti, e duie cumpagnie travaglianu inseme per permette à Chargeurs di fabricà PPE aduprendu e tecnulugia basate in argentu di Noble Biomaterials.
In altrò, a cumpagnia hà attualmente aumentatu a produzzione di i so materiali per risponde à a dumanda di maschere facciali.
"Quasi subitu dopu chì a nutizia di coronavirus hè sparta in Cina, avemu avutu dumande per aduprà i nostri materiali in maschere", dice Jeff Keane, CEO, Noble Biomaterials.
"A sfida hè chì e maschere varienu in cumplessità è cuncepimentu, cusì ognunu hè un prughjettu di terra.Avemu parechje soluzioni è travagliendu cù i clienti per adattà e soluzioni à i so disinni ".
sdfsdf
Keane spiega chì a prevenzione di l'infezzione da i minacce microbiche hè stata una iniziativa chjave per a cumpagnia da a so furmazione in u 2000. Noble Biomaterials hà travagliatu cù entità cum'è J&J, 3M, l'US Military, Ansell è numerosi fornitori di assistenza sanitaria è PPE per riduce a crescita microbiana superfici morbide.
Un materiale in particulare chì hè statu chjave in questa situazione hè X-Static.Questa hè una tecnulugia antimicrobica d'argentu di primura cuncepita per prutege i prudutti da batteri, funghi è odori è pò esse aduprata ancu per mantene e superfici morbide pulite da coronavirus.
"E minacce microbiche sò un prublema globale è Covid-19 si sparghje à un ritmu allarmante", aghjusta."Noble travaglia cù i fornitori finali di soluzioni di prevenzione di l'infezzione è e so catene di supply per assicurà chì e nostre tecnulugia anu u massimu impattu in l'applicazione finale".
Keane dice chì parechji studii anu dimustratu chì e superfici morbidi in l'ambienti di a salute è di a cumunità sò contaminati, è a contaminazione cruciata da e superfici morbidi si trova spessu, chì sottolinea u rolu impurtante chì ponu ghjucà in a trasmissione di i microorganismi in l'ambiente.
In un ambiente di assistenza sanitaria ci sò scrubs, maschere, letti, cortini di privacy - superfici morbide sò tutte intornu à i pazienti è una fonte di trasmissione di infezzione.In u settore privatu, vestiti, letti è superfici molli di a casa sò punti di trasmissione.I studii anu dimustratu chì u benefiziu di u lavanderia hè assai tempurale.
"Più chè mai avemu bisognu di prestà attenzione à a trasmissione di l'infezzione in superficia molle", dice Keane.
"E catene di fornitura glubale anu fattu un travagliu notevule per stà intactu è risponde à e sfide presentate da a diffusione di u virus.Mentre parlemu, spedimu in tutte e regioni di u mondu ".
A catena di fornitura asiatica di Noble Biomaterials hè stata affettata per un pocu tempu, ma hè stata ripresa relativamente rapidamente, spiega Keane.A cumpagnia hè cunsiderata cum'è Life Sustaining Business in Pennsylvania (US) perchè furnisce cumpunenti antimicrobici critichi à i settori sanitari è militari;hà sappiutu mantene a pianta di fabricazione in Pennsylvania aperta.

POLIGIENE
Un'altra cumpagnia chì hè specializata in tecnulugia antimicrobiana hè Polygiene.U so trattamentu biostaticu mantene frescu, originariamente sviluppatu per u cuntrollu di l'odore, pò aiutà à cumbatte Covid-19 inibendu u virus.
Recentemente, a cumpagnia hà ricevutu parechje dumande è dumande da i clienti è u publicu in quantu à se, è cumu, u trattamentu biostaticu Polygiene mantene frescu impedisce u virus.
Essenzialmente, u trattamentu biostaticu di Polygiene mantene u travagliu frescu immergendu u materiale è dopu, i batteri ùn ponu micca proliferate in questu.Riduce i batteri di più di 99% è questu effettu dura per a vita di una robba.Cume ci hè menu odore è battìri, ci hè menu bisognu di lavà, è i prudutti sò freschi è duranu più longu, chì hè bonu per l'ambiente.
fdghdf
Inibisce ancu i virus.Duranti l'anni, Polygiene hà studiatu l'effetti di i materiali trattati nantu à a proliferazione di norovirus, SARS è gripe aviaria.Un pruduttu trattatu riducerà u virus di più di 99% cù u tempu, cumparatu cù un materiale micca trattatu.
"Ùn facemu micca alcuna dichjarazione medica è un trattamentu inibente virali ùn serà mai una cura o una soluzione à un focu virali, ma pò certamente ghjucà a so parte in a prevenzione di a proliferazione inutile di virus", dice a cumpagnia.
"Siccomu u coronavirus pò campà finu à 28 ghjorni nantu à e superfici (sicondu un articulu in The Journal of Hospital Infection), vedemu chì l'applicazione pò aiutà cù tessili è altri wearables chì entranu in cuntattu cù l'ochji, u nasu è a bocca.Questu include, per esempiu, maschere facciali, tovaglioli, maniche di camicie, collari di giacca è guanti.A ropa di lettu è a biancheria di lettu puderia ancu esse applicata quì.Cum'è lavà e mani è aduprendu un disinfettante per e mani, riducendu i virus in i posti induve pò esse contagiosa, hè di sicuru una bona pratica ".
Nick Brosnan, direttore di marketing in Polygiene, dice chì a cumpagnia hè assai occupata avà.Spiega chì a cumpagnia travaglia cù urganisazioni private è statali per aiutà à furnisce un sustegnu, o almenu minimizzà a diffusione di u virus.
Ellu aghjusta: "Attualmente avemu un grande pruduttore di maschere in Corea di u Sudu in pruduzzione, è prestu cuminciamu a produzzione cù un grande pruduttore britannicu".
Quandu si dumanda à cumu Polygiene assicura a salute è a sicurità di i so travagliadori, Brosnan spiega chì a squadra duveria travaglià da casa è rispettà a regulazione è e pratiche lucali attualmente in piazza.
A cumpagnia dice chì a so visione generale hè di "cambià a manera di vede a ropa, da consumabili à durable.Travagliemu per un mondu induve lavamu a mità di quantu è e cose duranu duie volte.Avà a minaccia virali puderia veramente accelerà una transizione à tessuti è cumportamenti più intelligenti ".

BASF
Infine, a cumpagnia chimica tedesca BASF produce prudutti essenziali per cuntene è cumbatte u virus.
I prudutti includenu articuli per a produzzione di maschere protettive, per esempiu adesivi per non tessuti, plastificanti, antioxidanti è stabilizzatori di luce per e bande elastiche è unità di filtri di e maschere è pigmenti di culore.Inoltre, produce prudutti per a fabricazione di vestiti protettivi, per esempiu plastichi, plastificanti, pigmenti è materiali di rivestimentu.
"Semu in cuntattu strettu cù i nostri clienti, i fornitori è i fornitori di servizii di logistica per truvà suluzioni pratiche secondu a situazione è per mantene l'offerta di i nostri clienti in quantu pussibule, ancu cù difficultà crescente in a catena di supply", dice Christian. Zeintl, relazioni corporative cù i media, BASF.
Comu parte di un pianu di contingenza generale, BASF hà avutu un "pianu di preparazione per a pandemia" per un bellu pezzu, spiega Zeintl.Questu assicura chì a cumpagnia pò reagisce à tutti i livelli di l'urganizazione ancu se u coronavirus si sparghje più.
kjkjkjkjkj
Per stu pianu, BASF hà creatu squadre di crisa in tutte e regioni per coordinà tutte e misure.Inoltre, a squadra di crisa globale si riunisce ogni ghjornu in Ludwigshafen, Germania, è hè in cuntattu strettu cù e squadre di crisa regiunale.Questu assicura una coordinazione ottimale in u mondu.E squadre di crisa valutanu l'infurmazioni attuali da esperti esterni è interni è decidenu ogni ghjornu chì misure sò adattate per BASF in i siti rispettivi è in u mondu.
"In vista di a situazione attuale, BASF hà constantemente introduttu misure in i so siti per interrompe e catene potenziali di infezzione, secondu e cundizioni lucali", aghjusta Zeintl.
Queste misure, trà l'altri, includenu a pruibizione di viaghji d'affari in e zone di risicu, annullamentu di riunioni non critiche per l'affari è aduprà riunioni virtuali invece, travagliendu da casa, è urganizà strettamente l'impiegati chì travaglianu in produzzione in squadre separate.


Tempu di post: 29-May-2020
Chat in ligna WhatsApp!